A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Щирецький заклад загальної середньої освіти І-ІII ступенів
Щирецької селищної ради
Львівського району Львівської області

Звіт - 2025

Дата: 14.05.2025 16:46
Кількість переглядів: 18

Фото без опису

У 2025 році у закладах загальної середньої освіти Львівської області, які вже мають статус ліцею або претендують на його здобуття, проводиться комплексне дослідження якості освітнього середовища. Захід здійснюється відповідно до наказу Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації № 02-01/01/42 (п.3.2) від 07.02.2025 року «Про проведення вимірювань в електронному форматі показників якості освітнього середовища закладів загальної середньої освіти Львівської області». Також воно узгоджене з листами ЛОІППО від 21.02.2025 № 62, розпорядженням начальника Львівської обласної військової адміністрації «Щодо внесення змін до Програми розвитку освіти Львівської області на 2021–2025 роки» від 25.12.2023 № 1298/0/5-23ВА, а також наказом Щирецького ЗЗСО І–ІІІ ступенів Щирецької селищної ради Львівського району від 03.04.2025 № 19-0.

Актуальність дослідження

Проведення опитування є надзвичайно актуальним, адже воно дозволяє виявити чинники виникнення проблемних ситуацій в освітньому процесі, проаналізувати потенційні шляхи реагування на сучасні виклики, а також розробити ефективні механізми їх вирішення. Збір та аналіз даних стане підґрунтям для вдосконалення освітньої діяльності, а також сприятиме поглибленню взаєморозуміння й співпраці між усіма учасниками освітнього процесу.

Об’єкт дослідження: освітнє середовище Щирецького закладу загальної середньої освіти І–ІІІ ступенів.

Мета дослідження: оцінити якість освітнього середовища ЗЗСО як виховного простору.

Завдання дослідження:

  1. Оцінити відповідність освітнього середовища ЗЗСО характеристикам виховного простору, визначеним Стратегією розвитку освіти Львівщини (2021–2027): безпечності, довіри, демократичності, патріотизму, культуротворчості, відкритості та інклюзивності.
  2. Визначити актуальні потреби закладів освіти та потенціал співпраці з іншими соціальними інститутами у виховній сфері.
  3. Сприяти професійному зростанню педагогів у контексті їхньої виховної місії.
  4. Одержати об'єктивну картину ефективності виховної роботи в контексті наявних ресурсів.
  5. Визначити ключові вектори розвитку регіональної освітньої політики у сфері виховання.

https://rada.info/upload/users_files/22373888/fe790103e2b4f2300b8710ad426aa6d1.docx


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора